perhaps vampires is a bit strong... but whatever people say I am, that's what I'm not

Så var det slut, Slut på det som jag satte igång att läsa bara för att man borde och som jag sedan fastnade i och levde i. Drömde om på nätterna och drömde om om dagarna. Men jag är varken stark eller vampyr även om jag kanske det senaste året har skaffat mig en hemlig liten fantasi om att vara det. Jag trodde jag hade kommit över sådana fantasier efter Harry Potter men icke. Om man inte har något annat att fly till får man fly till böckerna och sagofigurer. Men det är fint.

Mitt vampyrsug kommer nog inte att lägga sig än på ett tag. Och som tur är har jag True Blood, och Bill och Sookie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0